200. Sayımız şerefine…

Dekorasyon, tasarım, sanat, kültür ve yaşam… Maison Française dergisinin 1946 yılında Paris sokaklarından dünyaya uzanan zengin içerikli yolculuğunun Türkiye edisyonu, dekorasyon ve tasarım dünyasının 17 yıldır tartışmasız lider dergisi Maison Française, Ocak ayında yayınladığı 200. sayısının mutluluğunu Boğaz’ın incisi Topaz Restoran’da reklamveren markalarının sahipleri ve temsilcileriyle birlikte kutladı. Etkinlik, İstanbul’da etkili olan yoğun kar yağışına rağmen tasarım, mobilya, dekorasyon, ev tekstili, inşaat ve yapı sektörlerinin tanınmış simalarını bir araya getirmişti. Reklamverenler ve dergi ekibi, zaman zaman açan  havayla birlikte yüzünü gösteren Topaz’ın müthiş boğaz manzarası ve Topaz Restoran şefinin o güne özel hazırladığı yemekler eşliğinde keyifli vakit geçirdi. Doğan Burda Dergi ve Yayıncılık A.Ş. CEO’su Mehmet Y. Yılmaz, Reklam Grup Başkanı Vicky Habif ve Maison Française Dergisi Yayın Direktörü Melda Narmanlı Çimen’in ev sahipliğindeki davete katılanlara teşekkür eden Yayın Direktörü Melda Narmanlı Çimen, Maison Française’in okuyucularının kalbine girebilmeyi ve “love brand” olmayı başarmış bir marka olduğunu söyledi, “Dergimiz için okuyucularımızdan gelen yorumlarda çok sık kullanılan bazı ortak sıfatlar var: Sıcak, samimi, şık, ilham verici, cesur, yaratıcı, yenilikçi, heyecanlı, detaycı, sürprizli, bilgi dolu… Ben bunlara çok önemli bir tane daha eklemek istiyorum: Çalışkan! Çünkü bu derginin DNA’sını oluşturan en önemli kodlardan biri çalışkanlık. Bu bizi her sayıda daha ileriye ve daha yukarıya taşıyor. Gözü ve gönlü çelen bir dergi olmaya devam etmek dileğiyle, 200 aydır bize verdikleri destek için okurlarımıza ve reklamverenlerimize teşekkür ediyoruz” dedi.

Back to site top